vineri, 1 martie 2019

ION CREANGĂ – 182 DE ANI DE LA NAȘTERE


                                         
                                                    (n. 01.03.1837 – d. 31.12. 1889)

                 Azi, 01.03.2019, Biblioteca Municipală „ Ioan Munteanu” Marghita  a sărbătorit „ 182 de ani de la nașterea lui Ion Creangă”, cel mai mare povestitor al românilor, împreună cu elevii claselor pregătitoare de la Colegiul Național „ Octavian Goga”  Marghita.
                În prima parte ne - am familiarizat cu biblioteca, iar în a doua parte am făcut cunoștință cu „ Mărțișorul literaturii române”. În acest context copiii au vizionat o prezentare  Power Point,  despre viața și activitatea literară a povestitorului, iar la final am povestit după imagini povestea „ Fata babei și fata moșneagului” scrisă de Ion Creangă.  Ne - am simțit minunat și ne - am promis  să ne vedem și la alte activități.




















                                                      Vă  mulțumim  pentru participare!
                


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu