luni, 9 martie 2015

8 MARTIE

                                                         8 Martie
                                               LA  mulți ani mămico !
                        În fiecare an  pe 8 Martie se sărbătorește  Ziua Internațională a Femeii și a Mamei,cu acest prilej vineri 6 martie la Biblioteca Municipală „Ioan Munteanu”,s-a susținut un colaj de cântece și poezii, în cinstea mamelor de către copiii grădiniței din Ghenetea,îndrumați de educatoarea Salanța Aurora.









                       Programul s-a încheiat  cu dansul „Bucătarilor și gospodinelor ”.








În final  cei mici au fost răsplătiți cu dulciuri ,doamna educatoare cu diplomă de participare,iar noi personalul bibliotecii am primit fiecare câte-o felicitare  în cinstea zilei de 8 Martie.



                        Motto :
                                          Uneori   am  nevoie de oameni
                                          Alteori am  nevoie de soare
                                           Dar   totdeauna   am nevoie de  mama mea.

                                                                                                                     Lavinia Atyim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu