marți, 12 iunie 2018

CENTENARUL MARII UNIRI

                                CENTENARUL MARII UNIRI LA BIBLIOTECA MUNICIPALĂ

                                       
                                                „ IOAN  MUNTEANU ” MARGHITA






                  La 1 Decembrie 2018, se celebrează împlinirea a 100 de ani de la realizarea României mari,un moment important pentru poporul român. În acest context, Biblioteca Municipală „  Ioan Munteanu ” Marghita a marcat vineri ,07.06.2018,acest eveniment  împreună cu Grădinița cu Program Prelungit Nr. 1 Marghita, grupa mare  educatoare  Bențe Camelia și Timar Dorina cu tema: „   Să ne cunoaștem străbunii ”.  Activitatea a cuprins mai multe   acțiuni prin care am încercat să le insuflăm copiilor dragostea față de țară și prețuirea celor ce  s-au jertfit pentru neamul nostru.
                      
                   
                          Activitatea a cuprins :
-          Expoziție de carte intitulată -  „ Să ne cunoaștem străbunii ” ;
-          Povestea -  „ Am fost și eu la Alba Iulia și am văzut Unirea cea mare ” de Dumitru Almaș;
-          Atelier de creație  -  „ Coronițe pentru eroii noștri ” ;
-          Am audiat  și am  dansat pe cântece patriotice : „ Hai să facem  horă mare ” și    Noi suntem români ”.

Aspecte din timpul activității :   














                        La finalul activității am încins o horă mare în fața bibliotecii.







 
                                        
    Toți copiii au primit insigne Centenar – 100 ani România , iar cadrele didactice diplome de participare .  




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu